جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۰۴۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سامسونگ: احتمالا گلکسی S۲۱ در برخی مناطق بدون شارژر و هدفون عرضه می‌شود

  • کد خبر: ۵۴۴۴۲
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
سامسونگ: احتمالا گلکسی S۲۱ در برخی مناطق بدون شارژر و هدفون عرضه می‌شود
اواسط آذرماه مستندات مربوط به دریافت تأییدیه گلکسی S۲۱ توسط آژانس مخابراتی برزیل، «ANATEL» خبر از رونمایی گوشی‌های هوشمند این سری بدون شارژر و هدفون می‌داد؛ آخرین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که گلکسی S۲۱ در انگلستان نیز با حذف هدفون و شارژر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ «ایشان آگراوال» افشاگر معروف در توییتر با انتشار پستی اعلام کرد که در جعبه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S۲۱ که در انگلستان عرضه می‌شود، تنها کابل USB-C قرار داده خواهد شد. وی به فاصله کوتاهی بعد از انتشار این خبر آن را حذف کرد.
 
ایشان آگاروال در توییت خود علاوه بر انتشار خبر حذف شارژر و هدفون، تایید می‌کند نمایشگر‌های گوشی‌های هوشمند جدید این سری با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. همچنین وی معتقد است که کره‌ای‌ها قصد دارند در تاریخ ۲۵ دی‌ماه در رویدادی، گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S۲۱ را معرفی کنند.
 
هنوز سامسونگ به صورت رسمی خبری مبنی بر حذف شارژر و هدفون از جعبه گوشی‌های هوشمند این سری منتشر نکرده است. با وجودیکه ایشان آگراوال سابقه بدی در انتشار خبر‌های فاش‌شده ندارد؛ اما به فاصله کوتاهی بعد از انتشار خبر حذف شارژر و هدفون از جعبه گوشی‌های گلکسی S۲۱، پست خود را حذف کرد؛ هر چند اسکرین‌شاتی از پست وی موجود است.
 
پس از اینکه اپل در مراسم معرفی آیفون ۱۲ از عدم وجود شارژر در جعبه جدیدترین گوشی‌های خود خبر داد، سامسونگ و شیائومی سریعا دست به کار شدند و در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. سامسونگ با انتشار پستی از قرارگیری شارژر در جعبه محصولات خود خبر داد.
 
سامسونگ در پست فیسبوک صریحا اعلام کرد: گوشی گلکسی شما آنچه به دنبالش هستید را در اختیارتان قرار می‌دهد، از ابتدایی‌ترین آن‌ها مانند شارژ تا بهترین دوربین، باتری، عملکرد، حافظه و حتی نمایشگر ۱۲۰ هرتزی.
 
حال باید دید آیا خبر فاش شده و درنهایت حذف شده ایشان آگاروال در مورد حذف هدفون و شارژر صحت دارد یا اینکه سامسونگ روی مواضع خود پافشاری خواهد کرد و تغییر رویه نخواهد داد.
 
منبع: دیجیاتو
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->